Субота, 25.11.2017, 01:29


 

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
    Рішення ради
      Рішення виконкому
        Проекти рішень

          Надходження від сплати єдиного податку перевищили 3 млрд. гривень

          За перше півріччя 2013 року платники податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету 3,1 млрд. гривень. Порівняно з минулим роком надходження зросли в 1,6 раза. За січень-червень минулого року „єдинщики” спрямували до бюджету 1,9 млрд. гривень. 

          Левова частка суми сплачена підприємцями – фізичними особами. Від приватних підприємців бюджет отримав майже 2,4 млрд. гривень єдиного податку. Від діяльності спрощенців - юридичних осіб до бюджету надійшло 790,2 млн. грн.

          За статистикою Міндоходів, на сьогодні на спрощеній системі оподаткування працюють майже 1,4 млн. платників податків. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 100 тис. осіб.

          Нагадаємо, що 2013 рік приніс платникам єдиного податку ряд позитивних новацій. Так, зокрема, для платників 5-ої групи зменшено ставки єдиного податку з 10% та 7 % до 7% та 5% відповідно, а для 2-ої групи – введено подання звітності раз на рік, а не щоквартально.

          Спрощенці також мають можливість подавати заяви про перехід на спрощену систему оподаткування в електронному вигляді, до того ж за власним рішенням протягом року вони мають змогу змінювати групу або ставку податку.

          Крім того, незабаром підприємці зможуть вести книгу обліку доходів та витрат в електронному вигляді. Маючи електронний ключ, платники зможуть автоматично заповнювати на підставі даних книги податкову звітність та направляти її в режимі он-лайн до податкового органу.

          Загальна сума зареєстрованих підприємцями податкових накладних в Єдиному реєстрі склала 283,5 млрд. гривень

          За І півріччя поточного року реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі здійснили 113,1 тис. платників. Вони зареєстрували понад 29 млн. податкових накладних на загальну суму майже 283,5 млрд. гривень.

          Понад 3 млн. документів з них – це накладні із сумами ПДВ понад 10 тис. гривень.

          За словами аналітиків Міндоходів, обмін виключно електронними версіями документів позбавляє підприємства від зайвої „паперової” бюрократії. Крім того, реєстрація накладної в Єдиному реєстрі (ЄРПН) є своєрідним захистом платника від нечесних контрагентів. Щомісяця за запитами як продавців, так і покупців направляється понад 380 тис. виписок з ЄРПН.

          Нагадаємо, що обов’язкова реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі платниками ПДВ – продавцями запроваджена з 1 січня 2011 року.

          Для зручності платників реєстрація водилася поетапно, спочатку реєструвалися документи, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становила понад 1 мільйон гривень. З 1 квітня 2011 року - понад 500 тисяч гривень; з 1 липня 2011 року - понад 100 тисяч гривень та з 1 січня 2012 року - понад 10 тисяч гривень.

          Акредитований центр сертифікації ключів Держмитслужби припинив свою діяльність

          25 липня 2013 року Акредитований центр сертифікації ключів Держмитслужби припинив свою діяльність. 

          Всі посилені сертифікати підписувачів, отримані в Акредитованому центрі сертифікації ключів Держмитслужби, відповідно до вимог статті 14 Закону України "Про електронний цифровий підпис" скасовані.

          Подальше безкоштовне отримання послуг електронного цифрового підпису можливе в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.

          Джерело: http://ca.customs.gov.ua

          Продовжено підтримку програмного забезпечення «ДПС Захист звітності»

          Продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності»

          До завершення розробки та впровадження нового програмного забезпечення для підписання та подання звітності до органів Міндоходів продовжено технічну підтримку та надання у користування програмного забезпечення «ДПС Захист Звітності».

          Для накладення електронного цифрового підпису на електронну звітність та подання її до контролюючих органів також пропонуємо використовувати більш зручне безкоштовне програмне забезпечення або електронні сервіси компаній, які сприяють поліпшенню процесу подання звітності, впровадженню електронних сервісів та розвитку електронного документообігу.

          Переглянути перелік доступного програмного забезпечення можна за цим посиланням (http://acskidd.gov.ua/program_obespech).

          Розроблено відеоінструкцію з самостійної генерації ключів підписувачем

          Нашим центром створено інформаційний відеоматеріал щодо самостійної генерації ключів підписувачем за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису – «ІІТ Користувач ЦСК–1».

          Даний відеоматеріал буде корисним для посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності, які розглядають можливість отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД та відповідно до постанови КМУ від 28 жовтня 2004 року №1452 здійснюють генерацію особистих та відкритих ключів безпосередньо в установі.

          Переглянути відеоматеріал можна тут http://www.youtube.com/watch?v=TXqhbBwU2tk

          Офіційний інформаційний ресурс АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua

          Запроваджено нові форми реєстраційних документів

          З метою спрощення процедури отримання послуг електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД) запроваджено нові форми реєстраційних документів.

          Одночасно інформуємо, що разом із новими формами реєстраційних документів віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД до 01 липня 2013 року будуть прийматись і форми попереднього зразка!

          Нові форми реєстраційних документів ви можете завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за адресою http://www.acskidd.gov.ua.

          Замінено сертифікат центрального шлюзу приймання електронної звітності

          У зв’язку з утворенням Міністерства доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної митної служби України та Державної податкової служби України замінено сертифікат центрального шлюзу приймання електронної звітності Міністерства доходів і зборів України.

          Платникам, які використовують видані Акредитованим центром сертифікації при Міндоходів (та іншими АЦСК у відповідності до формату) електронні цифрові підписи та програмне забезпечення, для шифрування електронної звітності на центр обробки електронної звітності Міндоходів необхідно використовувати технологічний сертифікат «MINRD_otr.cer», який розміщено за посиланням http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/edina-adresa/.

           

          Применение кассовых аппаратов в 2013 году

          Каким образом с 2013 года осуществляется отчетность по применению регистраторов расчетных операций (кассовых аппаратов)? С 2013 года органы Миндоходов (государственной налоговой службы) переходят на принятие информации с регистраторов расчетных операций в электронном виде.

          То есть копии расчетных документов и фискальных отчетных чеков будут формироваться на контрольной ленте в памяти кассового аппарата (РРО) или в памяти присоединенного к нему модема, и один раз в день этот отчет автоматически будет передаваться на сервер обработки информации органа государственной налоговой службы.

          Как технически будет происходить внедрение электронной контрольной ленты? Информация об использовании кассового аппарата будет передаваться в орган Миндоходов (государственной налоговой службы) не по электронной почте, как другая отчетность налогоплательщиков, а на базе технологии, разработанной Национальным банком Украины.

          Чи необхідно ФОП на загальній системі оподаткування застосовувати РРО?  Відповідно до п.1 ст.3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

          Враховуючи викладене, суб`єкти господарювання – фізичні особи, що знаходяться на загальній системі оподаткування, при здійсненні розрахункових операцій в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) повинні застосовувати РРО з дотриманням норм Закону.

          Постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336 (далі - Постанова № 1336), розробленою на виконання ст.10 Закону, затверджено Перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.

          Пунктом 2 Постанови № 1336 встановлено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), у разі перевищення якого застосування РРО є обов’язковим, тобто, для окремих форм та умов проведення діяльності, визначених у пунктах Переліку, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій граничний розмір складає 200 тис. грн. на один суб’єкт господарської діяльності або 75 тис. грн. на один структурний (відокремлений) підрозділ (пункт продажу товарів (надання послуг)), в залежності від форми та умов проведення діяльності.

          Чи необхідно суб’єктам господарювання, які подають до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, подавати Звіт про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій за формою № 3ВР-1 та роздруковувати фіскальні звітні чеки?

          Відповідно до п.7 ст.3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані подавати до органів державної податкової служби звітність, пов’язану із застосуванням реєстратора розрахункових операцій та розрахункових книжок, не пізніше 15 числа наступного за звітним місяця у разі, якщо цим пунктом не передбачено подання інформації по дротових або бездротових каналах зв’язку.

          Суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, або електронні контрольно-касові реєстратори, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, повинні подавати до органів державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам’яті модемів, які до них приєднанні.

          Суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, за виключенням електронних контрольно-касових реєстраторів, повинні подавати до органів державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв’язку інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних в готівковій та/або в безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, яка міститься в їх фіскальній пам’яті.

          Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі громадського харчування та послуг зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій (п.9 ст.3 Закону №265).

          Враховуючи вищевикладене, суб’єкти господарювання, які подають до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, не зобов’язані подавати Звіт про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій за формою № 3ВР-1.

          При цьому, такі суб’єкти господарювання не звільняються від щоденного друкування та зберігання фіскальних звітних чеків.

           

          Чи застосовується РРО при наданні послуг підприємством?

          Відповідно до п.1 ст.9 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами і доповненнями (далі - Закон) реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні торгівлі продукцією власного виробництва та наданні послуг підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку.При розрахункових операціях за готівкові кошти за межами каси підприємства, суб`єкти господарювання зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій..

          Хто має право здійснювати сервісне обслуговування та ремонт РРО?

          Відповідно до ст.2 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95 – ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями центр сервісного обслуговування – суб’єкт господарювання, який за договором з постачальником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту реєстраторів розрахункових операцій.

           

          Чи необхідно СГ при здійсненні діяльності у сфері оптової, роздрібної торгівлі, громадського харчування та послуг, проводити розрахунки за готівку та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) з використанням РРО?

          Відповідно до п.1 ст.3 Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” із змінами доповненнями (далі - Закон № 265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. 

                                                                      

           

          Регуляторна політика
            Сайти органів влади
              Статистика

              Онлайн всього: 1
              Гостей: 1
              Користувачів: 0


              Copyright MyCorp © 2014Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz