Понеділок, 25.09.2017, 16:27


 

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
    Рішення ради
      Рішення виконкому
        Проекти рішень

          оприлюднено 28.08.2013


          АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

          проекту рішення Чернігівської селищної ради «Про положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності на право проведення незалежної оцінки майна комунальної

          власності Чернігівської територіальної громади Чернігівського району Запорізької області»

           

          1.  Визначення  проблеми,  яку  передбачається  розв’язати  шляхом державного регулювання.

           

          З метою оперативного вирішення питання щодо продажу, передачі в оренду земельних ділянок та об’єктів комунального майна, що впливає на забезпечення та стимулювання  ефективності  використання  земельного  фонду  та  об’єктів комунального  майна,  активізації  підприємницької  діяльності  та  наповнення селищного бюджету, для удосконалення процедури залучення суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок  та об’єктів комунального майна, які отримали ліцензії на виконання вказаних робіт, на місцевому рівні необхідно визначити порядок здійснення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності, який би максимально задовольнив всі сторони. Дане Положення про передачу в оренду майна комунальної власності територіальної громади смт. Чернігівка та порядку проведення конкурсу щодо передачі в оренду майна територіальної громади  розроблено відповідно Законів України «Про оцінку майна, майнових  прав  та  професійну  оціночну  діяльність  в  Україні»,  «Про  оцінку земель»,  Положення  про  конкурсний  відбір  суб’єктів  оціночної  діяльності», затвердженого  наказом ФДМУ від 29.08.2011р. № 1270,  Наказу Міністерства аграрної  політики  та  продовольства  України  від  25.09.2012  р    579  «Про затвердження Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах».

           

          2.   Цілі державного регулювання.

           

          Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок  та об’єктів комунального майна здійснюється з метою залучення додаткових коштів у селищний бюджет для успішної реалізації програм соціально-економічного розвитку селищної ради шляхом продажу і передачі в оренду земельних ділянок та об’єктів комунального майна, залучення інвестицій.

           

          3.  Визначення  та  оцінка  прийнятих  альтернативних  способів досягнення визначених цілей.

           

          В зв’язку зі змінами в законодавстві на даний час питання щодо незалежного конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок  та об’єктів комунального майна повністю не врегульовано.  Даний  регуляторний  акт  дасть  можливість  розв’язати  виниклу проблему.

           

          4.  Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

           

          За допомогою зазначеного регуляторного акта врегулюється питання вибору суб’єктів  оціночної  діяльності  для  проведення  експертної  грошової  оцінки земельних ділянок  та об’єктів комунального майна  відповідно до конкурсних вимог.

          Механізм, що застосовується в регуляторному акті, дозволить визначити суб’єкта господарської діяльності в сфері оцінки майна і землі, який забезпечить якісне надання послуг в найкоротші строки.

           

          5.  Можливість  досягнення  визначених  цілей  у  разі  прийняття регуляторного акта.

           

          Прийняття даного Положення дасть можливість розв’язати проблему щодо незалежного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок  та об’єктів комунального майна.

           

          6.  Очікувані  результати  від  прийняття  регуляторного  акта.  Аналіз вигоди та витрат.

           

          Запропонований  порядок  конкурсного  відбору  суб’єктів  оціночної діяльності розв’яже проблему щодо їх незалежного відбору, сформує стабільність земельних та майнових відносин, зацікавленість землекористувачів в отриманні у власність  земельної  ділянки  для  обслуговування  свого  нерухомого  майна, спричинить посилення конкуренції між суб’єктами оціночної діяльності. Таким чином, запропонований регуляторний акт не тягне за собою витрат, а приведе до збалансування відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами оціночної діяльності.

           

          7.  Строк дії регуляторного акта.

           

          Термін дії регуляторного акта не обмежується. Зміни та доповнення до нього  прийматимуться  на  підставі  здійснення  повторних  та  періодичних відстежень його результативності та з врахуванням змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта.

           

          8.  Показники результативності регуляторного акта:

           

          - кількість проведених конкурсів;

          - сума коштів, що надійшла до селищного бюджету від продажу та передачі в

          оренду земельних ділянок і  об’єктів комунального майна.

           

          9.  Заходи  за  допомогою  яких  буде  здійснювати  відстеження результативності регуляторного акта.

           

          Здійснення відстеження результативності даного рішення буде проводитися на підставі аналізу суми коштів, що надійшли до селищного бюджету від продажу та передачі в оренду земельних ділянок і об’єктів комунального майна, а також кількості  проведених  процедур  конкурсного  відбору  суб’єктів  оціночної діяльності.

          Цільова група: мешканці та суб’єкти підприємницької діяльності, які мають намір взяти в оренду або викупити земельні ділянки і об’єкти  комунального майна.

          Відстеження результативності даного регуляторного акту буде проведене після  набрання  ним  чинності,  повторне  відстеження  результативності  буде проведене через рік після набрання чинності регуляторним актом.

           

           

          Селищний голова                                                                                                        А.М. Кордій

           

          Регуляторна політика
            Сайти органів влади
              Статистика

              Онлайн всього: 1
              Гостей: 1
              Користувачів: 0


              Copyright MyCorp © 2014Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz